Alla hjärtans dag

Snart är det Alla hjärtans dag som ni vet.. Eller snart och snart, Det är inte länge dit iaf. Jag har börjat kika på lite presenter åt Emil - Hade tänkt mig nåt litet och inte alls nåt dyrt eftersom jag har väldigt mycket utgifter nu och ändå har gett honom hundratusen presenter. Men hursomhelst.. Jag ville ändå ge nåt mest för att visa lite kärlek på kärleksdagen ! :)

Hade lite olika ideér som en Fin skål med godis i, Fat med ljus, Nån bok eller nåt sånt. Men jag tänkte att jag ringer ändå och frågar ifall han vet nåt han vill ha och Joo.. Han ville ha en v8 med låda till, En dvd-box eller en lampskärm som slutade tillverkas för 40 år sen !! :O

Nu fick jag plötsligt väldigt mycket prestationsångest över min lilla present som nu kommer framstå som en bajskorv i jämförelse med hans önskningar... I Think my baby is a bit spoiled ;)
Haha nä men jag tror fortfarane att jag kör på nån liten gulle-grej + En sak jag ska göra själv. Nivet som ett häfte med presentkort fast på typ upplevelser... God middag, Bada med tända ljus och lite andra saker ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0