Tjoho !

Idag har jag det stora nöjet att berätta att Emil har fått jobb i Luleå, Huset brevid mitt jobb dessutom ;) Haha

Tänk så länge vi har väntat på detta och nu har det hänt ? Känns overkligt och skrämmande som att man inte ska bli glad i förväg ifall nåt skulle ändras. Men det är klart...Han börjar den 1 Februari så jag antar att det kommer bli mycket att stå i med tanke på att vi ska ta över den här lägenheten där Mamma ännu bor.. Undra hur det kommer bli i början innan hon flyttat och fått med sig alla saker och man ska rymmas med Emils möbler oxå å allt.. Hoff man blir nästan rädd när man tänker på det ! :D Fast på ett bra sätt då.. Lixom nervöst med en så stor förändring.

Fan att Emil är på Firmafest.. Antagligen vill man ju prata med varandra när nåt sånthär stort händer men jag fick nöja mig med ett sms haha ! :D


Haha åh jag vet inte vart jag ska ta vägen, Visst är det roligt ?!



Kommentarer
Elin

Haha, jaha :D Ja vi är väl ganska lika då :) Fränt!

2009-12-18 @ 21:26:58
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/
Emma

Åhh va kul :D nu får du din emil till lule :P

2009-12-18 @ 22:44:38
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0