Tack Tomten !

Ojojoj vart ska jag börja ? Jag måste ha varit jävligt snäll i år !

Jag har fått:

En ny och bättre hårborste och en enorm klubba, Observera att borsten är full size, Då förstår ni klubbans storlek.


Och 4 Mercedes Benz glas


En Swing-Karott i superfint skick


En Marimekkoskål från Iitala (Ljusblå stor modell)


Glasskål med lock


Två jättefina gamla plåtburkar


En gammal ljusslinga till Julgran


Svarta stickade vantar


Äggklocka


En telefon (Dialog)


Och utöver detta fick jag även Pengar, hudkräm, En kofta & en tunika, Retrospelet, Godisskål + godis, Tavla (Grindslanten) Och en gottepåse med the, choklad, kaffe, glögg, ostbricka osv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0