Stackars liten..

Stackars min bil !.. Idag när jag skulle hem från jobbet var alla motorvärmarstoplar avslagna av någon anledning. Det kändes sådär lagom kul att tvinga igång bilen i -13 och där gick förmodligen hela veckans bensinransonering åt. Min Hastighetsmätare blev knäpp på vägen hem oxå till råga på allt.

Jag hatar faktiskt vinter.. Allt blir jävligt jobbigt då. Kanske man skulle börja åka buss istället ? Blir ju fan billigare iaf..


Nåväl.. Jag måste fixa något middagsliknande men jag tror bara det blir mackor och nåt mer.. Typ havremjölk och müsli.



Kommentarer
Neha

Tror du skulle tjäna mycket på att åka kommunalt

2009-12-16 @ 20:51:05
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0