Söndag

Tjoho alla läsare !

Idag har jag fortsatt med samma som tidigare dagar- Alltså att packa upp 100 flyttkartonger med alla mina grejer, Nu idag tog jag dock den sista så :) Jätteskönt att jag har hunnit med så mycket under dem här lediga dagarna för imorn jobbar jag igen.

Har lagt ut lite grejer på Tradera och ska fota lite mer, Gjort en påse med grejer som ska till Myrorna/Röda korset och fixat ordning bland det jag packat upp.


Nu känner jag hur en huvudvärk börjar komma smygande samt att jag är hungrig fast det inte är så länge sen jag åt lunch.. Jaja jag ska väl ta det lite lungt nu tänkte jag och sen blir det Tacos till middag, Mums !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0