Photosession

Såja, Då var man hemma efter dagens fotografering.. Hojja jag som hatar att bli fotograferad ! :D

Nåväl.. Först radade vi upp oss på lite olika sätt ute vid bilarna och sedan var det dags för enskilda profilbilder och till sist typ "in action" bilder.. Jag fick låssas fylla en tvättmaskin haha.

For direkt till Kvantum och köpte Sushi till middag.. Sara har pratat så mycket om det att jag vart sugen och dessutom ids jag inte stå och laga till värsta måltiden när det bara är jag som ska äta. Kan ju inte finnas något tråkigare än att laga mat åt sig själv ?


Nu ska jag iaf fixa nåt snabbt till lunch typ en omelett fylld med något gott och sen får jag se vad jag hittar på :) Borde faktiskt koka knäck, Har tänkt göra det hela veckan men bara skjutit på det.



Kommentarer
Saralingon

Hehe,

kika in om bara några sekunder, så får du se om du hade rätt;P

2009-12-05 @ 19:21:46
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Saralingon

Ja, jag har oxå en liten lista i huvudet över vilka julgodisar som måste hinnas med. Finns ju så många goda - mums!

2009-12-05 @ 20:53:40
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0