Pest eller Kolera

Visst, Jag slapp köra största delen av vägen i mörker men då hade det ju bestämt sig för att vara snöstorm ist. Så jag har fått vara arg på Plogbilar, Sandbilar, Lastbilar som producerade enorma mängder snörök och sega bilister som ligger och lusar tills man ska köra om då jävlar steker dem på i 120. Idioter ! Har ni nån aning om varför folk alltid gör så ?! Kör 90 i 3 mil och direkt direkt man ska köra om ökar dem.

Jaja.. Jag vart jävligt trött tillslut men det tog iaf bara 3 timmar så jag marschade ju på ganska bra ändå. Har packat upp mina grejer, Läst tidningen och ätit middag nu. Ska koka en kopp te och äta kaka :)




Kommentarer
ella

cool design, men lite mörk kanske...

2009-12-15 @ 16:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0