Nyår ?

Jaa... Jag har nyss bestämt mig för att jag inte tänker åka upp till Korpis på nyår. Baby blev såklart surig för att jag inte kommer men what to do ? Jag känner inte för att sitta ensamma på nyår och kolla på "Raketerna" dvs såna sviiinsmå rosa och gröna fjantsmällare.

Sen ids jag inte åka upp dit när det är kallt och mycket snö eftersom att skoter suger, kyla suger, mycket snö suger och det suger antagligen lika mycket att sitta ensam inne och vänta.


Jag hade mer tänkt mig god 3-rätters med alkoholhaltigt till och trevligt sällskap, sedan något annat kanske. Här finns ju åtminstone riktiga fyrverkerier. Eller bara supa like the good old days men vänner och ha det kul.. Vad som helst ?


Haha.. Kanske blir Jag & Troja över nyår då, Precis som på julafton :) Men vafan inte klagar jag... Förstklassigt sällskap med hög mysnivå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0