My good


Jisses, Vad har jag nu gjort för att förtjäna detta ? Jag har så ont i huvet att det kommer ut spikar ur sidorna, jag mår illa och ögonen drar ihop sig. Fy !

Trots detta var jag nyss tvungen att diska.. Mamma har jobbat övertid hela veckan och nu jobbar hon helgen oxå så det fanns mycket disk om man säger så. Jag diskade bort allt så att bänken skulle bli tom.. Jag ska nämligen baka en till sats Saffransbiscotti som jag skall ge till min moster och hennes man i julklapp. Jag kan varken äta, laga mat eller baka när det är stökigt i köket så diskandet var ett måste även om det fick min huvudvärk att eskalera katastrofartat.

Jag kan ju föresten bjuda på Biscotti receptet jag använde, Det var superenkelt, gick hur fort som helst och resultatet vart perfekt och då ska ni ha i åtanke att jag är riiiktigt kritisk när jag bakar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0