Mmm

Detta kallar jag kvällsmat :)
Mums !



Vindruvor, Kex med Chevré & honung, Kex med blå ädelost och en Finncrisp med färskost, lax och lök.
Så gött !

Det ska bli jätteskönt att somna tidigt ikväll oxå, Jag har faktiskt varit väldigt duktig idag :)
Detta har jag gjort:

- Tvättat
- Bytt sängkläder och haft ut allt tillåmed bäddmadrassen på vädring.
- Torkat ovanpå köksskåpen och inuti ett par stycken
- Fortsatt packa
- Rengjort under och bakom spisen samt torkat spissidorna
- Frostat av frysen, torkat ur den och dammsugit under den och kylen.

Imorgon lär väl fortsätta på samma sätt.. Guuud vilken otur för Emil som inte är här och missar alla dem roliga förberedelserna ;)



Kommentarer
Helena

jag och du skulle äta middag ihop någongång, du gillar samma saker som jag!=) hoppas ni får en bra nyårsafton! själv ska vi bara vara hemma och mysa.

2009-12-31 @ 14:52:50
URL: http://viggo2008.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0