Memories

Jag höll på och rensa i mina lådor och där hade jag 2 mappar fulla med kort, teckningar, tidningsurklipp osv.

Hittade 2 julkort från Cissi & Magda som dem gjort åt mig på Spanskalektionen på högstadiet.

Det från Magda:



När jag såg dig för första gång startade i mitt huvud en sång, Den löd såhär; "Jag är så schäär, så schäär!" Min kärlek till dig är rödare än det rödaste bär ! Jag älskar dig mer än du kan förstå men nu är spanskan slut så nu måste vi gå.

Det från Cissi:



På Julaftonsdagen skiner julens julegris men dina ögon blänker mer än det finaste juleljus. Så snälla inse att Magda är en klumpig häst, Med detta kort vill jag säga att du är bäst =)


Fan vad jag saknar er..



Kommentarer
JBrynefel

Ja, gamla tider var verkligen något. Fasiken jag saknar dom/det med. Cissi dock, har jag ju kvar. Men dig, åh min käraste elina :)

2009-12-21 @ 23:30:09
URL: http://Jbrynefall.devote,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0