Måndag Morgon

Tjoho !

Idag är det Måndag och jag är som vanligt ledig och ska passa på att få lite nytta gjort :) Hittils har jag dammtorkat nästan hela lägenheten men lessnade efter ett tag och slutade med det.. Hade där i början en tanke om att skura oxå men det snöar så mycket ute så jag ids inte hänga ut mattorna.. Iofs kan man ju bara lägga dem i hallen medans man skurar men jag får se hur långt orken räcker :)

Sen efter 10 när affärerna har börjat öppna ska jag åka till Colorama och låna hem Lulebo's tapetkataloger så jag och Emil kan välja ut en ny tapet till rummet vi ska ha som Data/Gästrum. Han kommer ju imorn så då får vi kika om vi hittar något som faller oss båda i smaken, Annars får vi väl tjaffsa och envisas tills en av oss vinner :D


Hoho.. Nä nu ska jag fortsätta med dammtorkandet, Kändes lite dåligt att sluta innan de var klart :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0