Julafton !

Jag har stigit upp vid 8 idag.. Gett Troja mat och medicin (Som Mamma redan hade gjort men inte fattade att säga åt mig så nu har vi råkat ge henne dubbelt!) Sen gick jag ut på en promenad med henne och till sist sopade jag av min bil för typ 100 gången och när jag ska åka iväg efter lunch lär den väl ha en decimeter snö på sig ändå. Måste passa på att slå på motorvärmaren nu innan det hunnit komma massa snö igen.. Vill helst inte ha en ihopfrusen bil.

Men Troja är hursomhelst så himla söt.. Precis som vanligt sitter hon utanför min dörr på morronen och ser supersöt ut och viftar med hela kroppen sen direkt jag börjar klappa henne lägger hon sig på rygg med alla ben rakt upp i luften :) Gossesötis


Nå.. Jag kanske borde äta frukost och välja nå kläder till idag ? Hoff jag är redan trött...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0