Inte smart drag

Var så jävla trött när jag kom hem så jag tänkte att jag lägger mig på spikmattan en stund.. Jovisst, Somnade på den, tog bort den och fortsatte sova så nu är jag sådär sviinseg som man blir ibland och känner mig helt tjock & varm i huvet :S Blää


Idag har jag jobbat då.. Skulle bara jobba 2h egentligen men då behövde en tjej hjälp så jag jobbade med henne 2 timmar till och så har jag tankat, hämtat intyg åsånt så de vart mellan 10-15.


Om ett par timmar kommer min pärla hit ! :) Då ska vi slå in hans julklappar han ska ha med till byn, välja tapeter och bara njuta av den lilla tiden tillsammans för han fortsätter redan imorn och jag jobbar ju då så det blir tidigt på morgonen.


Det var nog allt för mig just nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0