Fan då..

Tror ni motorvärmarstolparna på jobbet var igång idag då ? Nej vet ni, Det var dem inte ! Jag blir fan sur.. Vad håller dem på med när dem är igång på morronen och av på eftermiddan, Jävligt störigt om jag får säga det själv. Det kanske går bra för alla med nya bilar men det är inte så jävla kul för dem med äldre.. Bilen går inte igång och om man är korkad kanske man står och gnuggar till batteriet tar slut vem vet, Det gjorde iaf inte jag.

MEN jag var tvungen att köra hem i en iskall bil och då gnäller jag inte för att det var kallt utan för att det fan är jobbigt med en bil som håller på dö direkt man släpper gasen, när växlarna inte går i, När det inte går att få upp nån fart osv. Fanve... Imorn åker jag buss !


Nåväl.. Jag orkade faktiskt inte bli arg över detta idag utan tänkte bara att "Jaja, just my luck"... Jag har ätit en god middag i form av en stek på fransyska med ris och en underbar sås. Till efterrätt en bit hemmagjord lingontryffel och en kopp te med honung. Mat är verkligen guldkanten här i livet :)


Det har gått bra att jobba idag och allt har flutit på.. Nu måste jag hoppa i duschen så jag hinner se mina tv-program ikväll :) Halv åtta hos mig & Bonde söker fru.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0