En lista

  • Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Det tror jag alldeles säkert, Kan dock inte komma på nåt speciellt nu.
  • Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
    Jag hade nog som vanligt inga..
  • Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    Ja det har väl sprutat ungar ur unga föräldrar detta år ! Vickan är väl den närmsta som blev Mamma :)
  • Dog någon som stod dig nära?
    Nej
  • Vilka länder besökte du?
    Exotiska Finland.
  • Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år?
    JKörkort, Jobb + inkomst har jag ju fått nu.. Om en månad har jag sambo och egen lägenhet. Då är det väl bara en hund och en snygg bil som saknas då.
  • Vilket datum från i år kommer du alltid minnas, och varför?
    Oj, Jag vet inte.. Kanske när jag tog körkort.
  • Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Förkylning som värst.
  • Bästa köpet?
    Kanske Volvon eller min nya dator.
  • Vad spenderade du mest pengar på?
    Samma som ovan.
  • Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Ja typ att jag har uppnått alla mina mål och kommit en bra bit på vägen till att ha det liv jag vill ha.
  • Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år?
    Oj, Jag vet inte.. Larz Kristerz är väl det nyaste
  • Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Gladare 
  • Hur tillbringade du jul?
    Hos Mamma först och sen hos Pappa, Var hundvakt åt Troja oxå.
  • Favoritprogram på TV?
    Halv åtta hos mig, Ensam mamma söker kärlek, Bonde söker fru och såna..
  • Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
    Nej
  • Bästa boken du läste i år?
    Haha jag minns typ inte vilka jag läst.
  • Största musikaliska upptäckten?
    Det man upptäckt i år är väl Larz Kristerz och Volbeat
  • Något du önskade dig och fick?
    Men jag har svarat på det nu några gånger.. Körkort, jobb, lägenhet, jobb åt emil osv
  • Något du önskade dig men inte fick?
    Typ en massa pengar.
  • Årets bästa film?
    Oj ingen aning om jag ens sett nån som är gjord i år.
  • Vad gjorde du på din födelsedag ?
    Absolut INGEN aning.
  • Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    En huund.
  • Hur skulle du beskriva din stil i år?
    Som vanligt bara. Kanske lite mer färger.
  • Vad fick dig att må bra?
    Emil.. Att jag lyckats med saker, haft tur osv.
  • De bästa nya människorna du träffade?
    Hmm.. Alla på mitt jobb är rätt bra.
  • En värdefull läxa du lärt dig i år?
    Vad ska det vara då.. Att allt löser sig och att det inte tjänar något till att oroa sig hela tiden.


  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0