Duktig !

Idag är jag både pigg och frisk som en nötkärna, Hade ju sovmorgon till 7.30 imorse men vaknade ändå redan kvart i.. Nåja, Skönt att ta det lungt på morgonen när man har mycket tid på sig iaf.

For till jobbet och är väldigt stolt mig själv.. Jag glömde ingenting och hann i tid hos alla kunder. Är ganska mycket man ska hålla koll på med allas nycklar och koder, vad som ska göras hos vem och vilken vecka, Larma larma av, skriva på timlista, fylla i resfärd. Ja osv.. ni fattar.

Kom hem vid 17 och åt då spenatsoppa till middag.. Hade föresten jättegott med mig till lunch idag oxå. Gravad lax som jag hade gjort rullar av med färskost och pepparrot i :)


Nu ska jag snart hoppa i duschen och allt vad det innebär och sen är det ju tv kväll med Halv åtta hos mig, Bonde söker fru och Oskyldigt dömd.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0