En lista

Vad gjorde du för 3 timmar sen ? Kokade knäck
Vem var du med då ? Med mig själv bara
Har du druckit alkohol under det senaste dygnet ? Nej
Har du på dig strumpor just nu ? Ja, och tofflor för säkerhets skull
Hur länge har du känt den första personen av dina telefonkontakter ? Känner väl inte direkt den personen
Är ni släkt ? Nej
Skulle du vilja bli tillsammans med nåt av dina ex ? Nej !
Skulle du kunna bada naken med personen som senast ringde dig ? Ja det var Emil så ! :)-
När såg du senast en film på bio ? Typ 7 år sen
Har någon sagt att du är vacker idag ? Nej
Är du fortfarande vän med personer du inte litar på ? Nej
Känns det som om du ständigt blir förföljd av drama ? Nej, Just nu är mitt liv lugnt som en filbunke
Tycker du att någon spelar dig ett slags spel för tillfället ? Nejdå
Hur skulle du känna om någon av dina vänner blev tillsammans med något av dina ex ? Typ "Stackars dig" Jag skulle nog oxå bli sur eftersom det är förbjudet
Hur länge varade ditt senaste förhållande ? Mitt senaste är ju det jag har nu ? 2 år och 3 månader
Om du var tillsammans med din själsfrände skulle du gifta dig med honom/henne idag då ? Nej vi har inga planer på det :D
Känner du dig obekväm när du pratar i telefon inför andra ? Vadå i telefon pratar man väl MED och inte INFÖR ?
Skulle du hellre vara 10 år yngre eller äldre ? Hmm.. Äldre skulle va kul att prova.
Har du någonsin kysst någon på första daten ? Har jag någonsin inte kyssts på första daten ?
Biter du på naglarna ? Nej blä !
Är du flexibel ? Inte alls
Skäms du lätt ? Ja, men jag har blivit mycket bättre. Förut skämdes jag för allt !
Har du blivit avstängd från något ? Nej inte vad jag kan minnas
Är din mobil på ljudlös eller med ljud på ? Alltid ljudlös
Vad var det senaste du drack ur en mugg ? Det var vatten
Föddes du på 90-talet ? Yes 1990
När var senaste gången du betalade mindre än en tia för något ? Kanske sist jag åkte buss när det nu var
Har du lånat ut något till någon på senaste tiden ? Ja massor av pengar
Är något av dina syskon gifta ? Nej, Emmeli var gift men de har skilt sig.
Vem var den senaste personen som sov över hos dig ? Baby <3
Hur många olika kort har du i din plånbok ? En massa men jag använder aldrig börsen utan har körkort,leg och bankkort i fickan.
Har du svårt för att bestämma dig ? HAHA fråga vem som helst i min närhet hur länge jag velar på affären om jag ska köpa chips eller godis. När jag väl bestämt mig för chips tar det lika länge att bestämma mig för vilken smak - Eller vill jag föresten ha ostbågar ? Det slutar alltid med att jag blir galen på mig själv, köper inget och ångrar mig när jag kommer hem.
Har du någonsin blivit kysst utan att du förväntade dig det ? Säkert ?
Vem var din date på balen ? Jag går inte på sånt.
Röker din Pappa ? Nej han har slutat.
Är din Mamma över 50 ? Nepps inte det
Vill du gifta dig ? Nja tror inte det
Finns det några nya filmer som du vill se ? Ja, Inglorious basterds tex.
Känns det ibland som om du lever ett dubbelliv ? Öh nej
Funderar du på att skaffa en tatuering eller piercing ? Javisst jag har motiven klara.
Om du kunde spendera 30 min med någon död vem skulle du välja då ? Dem minuterna vill jag nog spara tills någon jag känner har dött.
Känner du någon som är av två olika raser ? Haha ja min hund :)
Har du funderat på att skaffa bröstimplantat ? Nej jag har så bra bröst ändå vetdu.
Känner du någon som jobbar på Ica ? Ja Amanda ibland.
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen alls
Har den senaste personen du åkte bil med sett dig i bara underkläder ? Haha en på mitt jobb, nej.
Är svarta bh:ar sexiga ? Alltså det beror ju på.. Har den spets, snygga tyger, fin form, någon fler färg än bara svart ?
Känner du någon som är bisexuell ? Nej
Hur länge är det kvar till din födelsedag ? Det är typ ett halvår.
Skulle du kunna gå in naken i en affär för 100.000 kr ? Nä.. Eller ja.. 100.000 är ganska mycket pengar. Kanske om man inte blev dömd för typ ofredande.
Är du en person som får kraftiga humörsvängningar ? IF I DO
Brukar någon kalla dig för babe ? Nej har inget sånt smeknamn :P Förutom att jag heter Elina babe i Emils mobil men det är det enda.
Gillar du när folk håller på med ditt hår ? Neeej dont touch
Var du i ett förhållande för sex månader sedan ? Absolut
Är du fortfarande tillsammans med den personen ? Ohyes, Still going strong :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0