Det räcker nu !

Det bara snöar och snöar och snöar !

Visserligen är det väldigt lätt snö och så men det är så jävla jobbigt att plumsa runt i djup snö för att sopa av hela bilen och sen i ännu djupare för att komma fram till M-värmarstolpen åsså smälter ju snön på bilen när man har på kupévärmaren åsså fryser allt som smält till is för att de är så pass kallt ute åsså fryser vindrutetorkarna fast om man glömmer att vicka upp dem nån dag. Ja ni hör ju så jobbigt ! :D

Jag jobbade bara en kort dag idag och sen for jag hem.. Sommarkatalogen från H&M har kommit (I jävligt god tid som vanligt) så jag tittade i den och en massa reklam medans jag åt Grönkålssoppa till lunch - Faktiskt gott ! Lite som Spenatsoppa men mer smak.


Är det detta Sthlmare kallar snökaos ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0