DED !

Ååh vart ska jag börja ?

Igår var en hektisk dag.. Jag for fram och tillbaka genom stan som en Jojjo pga att det var riktigt kaos på jobbet. Jag trodde att jag skulle sluta före lunch så jag hade inte med mig nåt att äta och sen vart det inte att sluta förrän efter 16 så jag var väääldigt slut när jag till sist kom hem. Väl hemma var det bara att fortsätta fixa.. Lagade jättegod mat - Kinesisk biff med champinjoner & lök :) Mums

Vaknade med ont i huvet imorse så jag tog en Panodil direkt, Den hjälpte inte och det har bara blivit värre under dagen. Påväg hem kände jag mig döende.. Huvudet, käken och nacken bara värkte och värkte. Mådde illa, kände mig yr och började ana att det var svininfluensan som kommit på besök men nu efter att ha tagit en bamyl och ätit lunch känns det bättre.


Jag ska lägga mig på spikmattan nu och kanske vila efter det.. Jag orkar verkligen inte ha ont i huvet när jag ska jobba. Fyfaaan vad jag längtar tills det är Fredag då jag äntligen får åka till älsklingen !! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0