Dan före dan

Igårkväll kom som sagt baby hit.. Vi slog in julklappar, åt, smaskade julgodis och så vidare.. Väldigt kul hade vi det och skönt att vi fick sova en natt tsm innan han åker upp för att spendera sin jul-ledighet i korpis. Jag ska oxå åka upp dit nån dag men jag vet inte om jag orkar fara upp 2 gånger så kanske får det vänta till Nyår.

Idag har jag jobbat, Inte så länge dock men det var faktiskt bara skönt att få sluta lite tidigare än vanligt. Åkte hem och har fixat med lite smått & gott, Kom precis ur duschen oxå tänkte de är lika att göra bort det nu ist för imorronbitti när alla ska duscha exakt samtidigt.



Det roligaste med denna dag är iaf att Troja kommer hit ikväll... Som jag har saknat min lilla gumsa !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0