Uuh mätt

Uuh.. Mätt !

Nu har Amanda åkt hem efter vårat Surströmmingsätande som vi båda blev hemskt trötta av, Jag skulle egentligen vilja sova en stund men det är ju lite sent för det nu om jag vill kunna sova inatt.. Vilket jag såklart vill ! :)

Ska bara ta det lungt nu resten av dagen åsså blir det att börja förbereda inför Umeå imorn. Måste vara och tanka bilen, packa och allt såntdär.


Sen har jag tyvärr börjat kolla på nya bilar IGEN.. Jag hade ju bestämt mig nu för att ha den här länge och jag är ju verkligen jättenöjd med den. Den går superbra och tjorvar aldrig med mig men jag kan inte komma ifrån det där att jag vill ha en snygg bil. Det känns inte bra att köra runt i något fult. Det är som att en modegalning skulle ha på sig nåt som var modernt för 3 år sedan. Haha


Nåväl.. Det jag suktar efter är iaf en snygg skattefri 123a.. En blanksvart med alla tillbehör. Grejen är bara den att jag inte har kvar något av det. Jag hade ALLT men det har jag sålt och skrotat. Saker som helskinn-inredning, helträ, träratt, elhissar, elantenner, helkromade långa stötisar, kromet till balkjus, vita blinkers, nya framljusen osvosv. En svart tyg/galoninredning hade jag ju oxå i typ nyskick. Jävlarns

En sånhär hade jag tänkt mig.. Sjukt snyggt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0