Torsdag

Fan jag var helt säker på att det var Måndag idag.. Säkert för att jag kom hem från Umeå igår och det brukar jag göra på Söndagar.

Anyhow.. Jag har som tur var lyckats få även denna dag att gå, Trots att jag steg upp redan 07.20 !
Jag har bla. fixat med viktiga papper, suttit vid datorn, städat lite, ätit, vädrat sängkläder, skickat vinnarmail och packat Traderapaket, lagt ut en till annons.. Och såntdär. Sen for jag på Storheden med Milla & Jonas och kollade i lite affärer och sen hem igen och sen dess har jag dock inte gjort dessmer... Pratat med Amanda ungefär.


Nu är jag ganska trött men ska försöka hitta nåt att sysselsätta mig med.. Skulle verkligen behöva dammtorka men det ska jag skjuta på till en annan dag.


Kommentarer
Anonym

tjena! hoppas allt är bra med dig idag? =) kramar

2009-08-27 @ 17:28:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0