Tjofadderittan

Här städas det !

Inte överdrivet och svinmycket men jag har dammsugit och dammtorkat, plockat bort en massa stök, putsat en gammalaskkopp (Nivet en sån snygg 50-tals i plåt med snurrlock), Sorterat över en månads post/reklam och nu ska jag strax ta itu med toan och köket. Är inge mycket att göra i köket men ska torka bänkarna och sånt lite snabbt.

Mer då ? Jo jag har sovit några timmar och suttit vid datorn, lyssnat musik och så. När baby kommer hem ska vi åka till Gravmark och kolla på en bil så jag ska laga middan färdig så de bara är att käka å fara.

Måste handla ikväll oxå då kylen är T O M.

Föresten så har jag ont i huvet + mensvärk bigtime.

Och sen om vi ska vara lite mer osammanhängande här i bloggandet tänkte jag säga att småsaker kan göra mig väldigt glad på samma sätt som småsaker kan göra mig väldigt arg. Att Emil fortfarande inte en endaste gång farit till jobbet utan att ge en hejdåpuss och att han ringer hem och frågar hur det går för mig - Sådant får det att skutta lite extra i lillhjärtat :)


Kommentarer
Sandra

Om det ändå vore så väl med en ny bil, men icke, hade mammas kära Volvo 855. Ny bil blir det när man vet vad som händer här i livet. :P

2009-08-24 @ 18:50:35
URL: http://nissandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0