tack och adjö för idag

Puuh vad trött jag är ! Hade velat sova nu helst men är nyduschad och blöt i håret så jag måste hålla mig vaken.

Jobbade med en trög neger idag som bara pratade i telefon tills jag blev less å frågade om hon hade tänkt göra det hela dan eller om hon skulle jobba nåt oxå. Då blev hon sur och tyckte att hon får prata i telefon hur mycket hon vill för att hon har viktigare saker än att bara jobba, Då tyckte jag att då kan du ju fan gå hem. Men det gjorde hon inte.

Jag har då som sagt jobbat till 21 och sen for jag hem och duschade.. Har pratat en snabbis med baby och nu kanske jag ska höra vad Amanda ville tidigare när hon har ringt mig.


Imorn jobbar jag 8-13 och sen är jag ledig hela helgen.. Yeey. Fast ändå ångestladdat.. JAG HAR JU ÄNDÅ INGET ATT GÖRA. Hojja.. Måste hitta på nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0