Söndag

Den här dagen har inte varit fullt lika lång, tråkig och händelselös som igår. Idag har jag faktiskt gjort lite nytta som att dammtorka mitt rum, dammsugit det (Även i vinklar och vrår som jag annars slarvar med.. Typ under sängen), Har tagit ut vinterdäcken ur bagaget på bilen och flyttat dit allt som låg i baksätet så man ryms att sitta där :) Sen har jag skickat Mamma att köpa motorolja så jag kan fylla på sådant när det behövs.

Har vilat oxå.. Och suttit vid datorn. Nu ska jag strax äta skinkstek med ris & sås till middag och sen ska jag baka en äppelpaj på sura hemodlade äpplen från min Moster, Gött :)


Ska duscha och göra iordning lite papper oxå så att jag kan fara till AF direkt på morgonen imorn. Vilket får mig att komma på att jag ska söka ett jobb ikväll oxå. Just det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0