Sommar sommar sommaaar

SOMMAR!

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Jobbade hela sommaren haha
vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat färre helger så att jag hunnit med nåt annat kul.
hur tillbringade du midsommarafton? Oj vad gjorde vi ? Var i Umeå iaf.. Kanske grillade vi.
blev du kär i sommar? Nej det har jag varit länge.
hur många förhållanden? 1
favoritprogram på tv? Halv åtta hos mig.
bästa boken du läste i sommar? Har inte läst någon alls
dog någon som stod dig nära? Nej som tur var.
vilka länder besökte du? Finland typ 30 minuter haha
är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Ja, Ett roligare jobb och att hinna med mer annat.
vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? Inget särskilt vad jag kan komma på.
 största misstaget? Och där kan jag inte heller komma på nåt.. Skickat iväg jobbansökningar med fel datum på kanske. Haha
har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld
Bästa köpet? Min nya bil såklart. Det är typ det enda jag köpt.
Vad spenderade du mest pengar på? Ja bilen nu i sommar då.. Annars resor till Emil.
gjorde någonting dig riktigt glad? Ja säkert en massa saker.
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? Oj.. Tror inga speciella.
va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Gladare säkert.
vad önskar du att du gjort mer? Festat, vart iväg på roliga saker, umgåtts
största musikaliska upptäckten? Ingen ny tyvärr
något du önskade och fick? Nja.. Har inte fått nåt. Ett jobb ?
något du önskade dig men inte fick? Kan inte komma på nåt
vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Började jobba innan skolan slutat, Så jobbade.
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja men snälla nån, Orka samma frågor 1000 gånger. ATT HA JOBBAT MINDRE OCH GJORT MER KUL.
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? Som vanligt. Haha eller nä.. Kan säga som så att största delen har man ju haft jobbkläder.
vad fick dig att må bra? Emil såklart
vem/vad saknade du? Mer roliga saker fortfarande
sommarens sötaste? Emil
sommarens hetaste? Solen
sommarens största kärlek? Emil
sommarens besvikelse? Mitt jobbschema och att inse varj helg att man missar det roliga då oxå.
sommarens bästa? Vet inte ännu.
sommarens snällaste? Emil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0