Sjuk ?

Idag känner jag mig inte helt frisk faktiskt. Har ont i huvet och örat, är trött, känner mig hängig och fryser. Har dock inte värk i kroppen eller feber så det är väl iaf inte Svininfluensan jag åkt på :)

Har hursomhelst hunnit duscha och vara på arbetsförmedlingen imorse.. Gick svinfort där eftersom jag bara skulle lämna in nå intyg.

For hem efter det och har pratat med Amanda, Ska städa till lite här nu för om några timmar kommer hon hit åsså ska vi fara och handla till våran middag... Surströmming står på menyn och det ska bli så jävla gott !! :)




Kommentarer
Elin

Men näää, alla ser ju att det är ett lamm :P Haha.

2009-08-31 @ 15:58:11
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0