Party på Tärendöholmen

Var faktiskt väldigt roligt och jag har inte varit farligt bakis idag eftersom att jag inte drack mig alldeles för full igår :) Det gjorde dock Elin, Emil och skinkan så på hemvägen låg de flesta och sov, skulle stanna och spy hela tiden och när vi väl var framme på gården kunde inte Emil gå in själv och Skinkan vägrade komma ut ur bilen så han fick stannaoch sova där ;p

Innan allt supande gick överstyr hade vi iaf väldigt roligt.. Vi gick inte in nånting på området utan vara bara en massa folk vid Junis-elden, åkte runt och sådant.


Jag är egentligen för trött för att orka skriva nån bra sammanfattning men jag hade det jävligt kul och träffade både Johanna & Erik vilket var jävligt länge sen sist åsså va jag ju där med både Elin och Elin så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0