Jobb Jobb Jobb

Pjuh.. Nu har jag sökt 3 till jobb idag + Att jag har bett om att få jobba en vecka till för en på mitt nuvarande jobb som är sjukskriven. Bara att hålla tummarna ;) Fyfan vad värdelös jag kommer känna mig om jag inte får ett enda av alla dessa jobb jag sökt nu haha. Väntar iaf på svar från 16 olika jobb nu men många har säkert nån annan redan fått bara det att dom är lata nog att inte skicka ut ett "Nej tack"

Har jobbat till 14 idag och sen kommit hem och skrivit ansökningar, planterat en till kruka vattenmelon, läst tidningen, ätit middag and so on. Nu är jag då väldigt trött men ska ta mig en kopp te och försöka hålla mig vaken. Borde duscha oxå..


Ska bli jääävligt skönt att bara gå till 12 imorn.. Yeey :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0