Hemma igen

Sådärja.. För ungefär en och en halv timme sen kom jag hem från Korpis..Vi har verkligen haft det jättebra och roligt i Fällan, Ville inte alls åka hem idag men vad ska man göra när man har ett jobb att infinna sig på. Jag ska iaf berätta lite korfattat om vad vi har gjort

Måndag: Kom jag dit och vi åkte direkt till huset och började marinera kött och göra iordning lite. Sen grillade vi i Pirttiniemi och åt kött, strips och grönpepparsås- Gött :) Sen var vi runt lite varstans och när vi kom hem gjorde vi kvällsmat, var ute lite, såg en film och myste en massa.

Tisdag: Låg vi länge och gosade i sängen efter vi vaknat, såg tv och åt frukost innan vi for till Erkheikki och hämtade Buicken. Åt lunch, kikade på valparna och kastade lite pil när vi var där och sen åkte vi tillbaka med båda bilarna. Kollade på en badstrand men jag ville inte bada så vi for till Korpis och tvättade kläder, hämtade ved och betalade en räkning på datorn. Så for vi tillbaka till Fällan och grillade Korv. Var med Filip resten av kvällen och försökte bogsera igång hans bil vilket inte gick, sen hämtade vi en annan bil dom hade fått och lämnade den till ett annat ställe.. Åsså såg vi väl lite film och tog det lungt innan vi for hem och sov.

Onsdag: Idag alltså... Har vi varit jäävligt slöa på morgonen och jag har varit dödstrött. Var ut och åkte Buicken en sväng, Hem och sova och slöa lite igen osv... Så for vi till Korpis sen och åt och fixade innan jag skulle åka hem. Jag har sovit massa på bussen oxå å ändå är jag svintrött.. Fattar inte varför då jag har sovit mycket och bra alla dessa nätter. Menmen

Har inte lagt in bilderna på datorn så de kommer väl nån annan dag. Imorn kommer det en Norrman och nån annan gubbe och ska kika på Mercan, Hoppas verkligen att nån av dem köper den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0