En icket tidigare skådad lista

1.Vilken parfym använder du?

Jag har blivit så himla känslig så ingen alls. Men min favorit är Escada Magnetism

2. Dagens låt? Jag har inte hört en enda låt idag !


3. Vad blir det för middag idag? Det vart räkcrepés på beställning av mig. Blåbärspaj till efterrätt :)


4. Dagens höjdpunkt? Ingenting. Min dag har varit så hemskt meningslös. Eller jo.. Sen när Emil ringer. Det ska bli det bästa på hela dan :)


5.Vad skulle du verkligen vilja lära dig ? Att sticka och virka och brodera jättefina bonader. Jag skullle även vilja kunna kontrollera mitt humör och ha lite tålamod.

6. Vad är det senaste du köpte? Typ godis


7. Vilket är ditt favoritdjur? Huuund <3 ps. Det är det enda djur jag tycker om.


8. Vad är ditt viktigaste mål just nu? Jag vill ju verkligen jättegärna få ett jobb. Allra helst att Jag & Emil får jobb i samma stad och då även kan bo tillsammans. 


9. Vad tycker du om personen som utmanade dig? En blogg jag nyligt börjat läsa.. Den är intressant och väldigt inspirerande :) enligtelina.blogspot.se

10. Vilken färg har du på ögonen? Jaa.. Gråblågröna.


11. Om du kunde ändra nånting med dig själv, vad skulle det vara? Bättre och jämnare humör, positivare, oroa sig mindre och sådant.


12. Om du kunde vara varsomhelst i världen inom en timme, vart skulle du vara? Utan tvekan med Emil.

13. Vad tycker du är viktigast med dina vänner? Hade väl varit trevligt om nån någon gång hörde av sig och ville umgås eller något.


14. Vem skulle du vilja träffa? Ingen


15. Vilket är ditt drömjobb? Ett jobb som jag trivs med såklart. Något roligt där man även kan få utvecklas och lära sig saker. Bra lön kan vara trevligt.

16. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben? Jeans är bäst. Men jag gillar min svarta mysiga kofta som det är för varmt för nu.


17. Vilka egenskaper hos folk hatar du mest? Osmarta korkade människor. Jag tål det bara inte.


18. 3 saker som får dig att le? Roliga saker ?


19. Vilken är din favoritlåt för tillfället? Det vet jag tyvärr inte.


20.Vilken är din favorit tv-serie? Tycker inte om tv så värst.. Men jag gillar Rent hus, halv åtta hos mig & sex and the city


21. Vad har du på dig just nu? Mörkrosa mjukisar och linne i nästan samma färg haha.


22. Vilket är ditt favoritgodis? Riktigt salt lakrits ! Mmmm


23. Vilken är din stilikon? Jag har ingen.. Men det finns flera som är vackra. Tex Rita hayworth, Jane Mansfield och Marilyn Monroe. 


24. Ditt bästa köp? Min senaste bil kanske. Jag känner mig väldigt nöjd med den än så länge. Min kamera och min mobil är oxå väldigt bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0