What to do ?

Jag gick och la mig igen där vid 09, Sov till 11 och sen gick jag ut.. Skulle flytta på 240in för att Emil fått böter på den imorse.. Så kommer jag dit och på böteslappen står det inget om att den stått där för länge utan att den står där man inte får parkera ?! Det är en parkeringsskylt där och det står bilar där varenda varenda dag så inte vet jag.... Tillbaka till ämnet.. Jag öppnade huven å satte tillbaka batteripolen, Vred på nyckeln och bilen sa NjöNjöNjö.. Sen hände inget mer. Så bilen står där den står med andra ord och jag gick tillbaka in igen.

Hade planerat att se film på en gratissida på internet men då skulle man vara medlem å blabla så det sket sig för min del.. Vad ska jag göra nu då ? Äta lunch kanske men jag ids inte laga mat.. Jag vill bara äta godis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0