Trouble in Paradise

Jag har ett problem... Jag har fått en lägenhet. En 2a i Gammelstan på 56 kvadrat och 3400 i hyra. Ganska billigt.. Men hur fan ska man kunna ta en lägenhet när man inte har nån aning om man har nåt jobb till hösten ?


Fansbajs... Får väl helt enkelt tacka nej till den då. Men de känns ju så jävla surt.. Tänk om Emil får nån av jobben han har sökt nu då.. Så har vi ingen lägenhet.  Blu


Nä nu blir det duschen iaf.. När Emil kommer hem ska jag fara på Strömpilen å köpa den där dammsugaren, Det hade blivit nå fel i prissättningen men nu har dem lagt undan en åt mig för 1111 så då får jag den ju för det hursomhelst. Så det blir braaa :)

Det är soligt och varmt som fan här idag och vi ska grilla & dricka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0