Torsdag

Heeeelllo

Har sovit svinkasst inatt men hade somnat helt djupt och bra nu på morronen så jag inte ens vaknade av Emils väckarklocka men däremot när han kom och pussade mig hejdå.. Så då blev jag pigg och steg upp.. Liika så jag kan sova bort några delar av dagen sen istället :) Emil jobbar ju till 20 ikväll så det finns risk för att det kan bli lite ensammet och långtråkigt.

Ska hursomhelst fortsätta städa lite idag.. Såg Rent Hus igår och då handlade det om ett jävla svin som hade jääärnet järnet äcklig säng och miljarders pälsängrar bakom den.. De bara kröp runt på golvet. Hojja..
Sen har jag läst att man svettas flera deciliter per person Varenda natt + Allt fett, Död hud, Hår, Damm, Kvalster osv som är i madrasser. Och det sover man i ?!

Jag kan säga såhär.. När Emil är ledig imorn åker sängen fram och madrassen ut - Sen ska det faan rengöras. Kommer med ett tips sen om hur man gör en "Hemma-Kemtvätt" med sina madrasser :)


Nu frukost ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0