Ständigt trött

Undra om det är något fel på mig som jämt jämt jämt och ständigt är trött ? Jag dricker ju flera koppar kaffe och te varje dag, jag powernappar en timme eller mer nästan varenda dag och jag går inte och lägger mig sent på kvällarna... Inte gör jag nåt som man blir trött av under dagarna heller. Men ändå.. ändå är jag trött precis hela tiden.. Tröttsamt.


På tal om nåt annat har jag iaf en ny cykel nu... En brun gammal Crescent - Som har bromsar ! Det hade minsann inte min förra cykel.. Men den var bättre ändå. Menmen alltid mycket bra att ha en cykel. Ska gå ut och piska mina sängkläder nu litegranna, Dom har hängt ute på vädring några timmar så ska ta in dem oxå.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0