Nä nu

Nu får fan påsken vara över, Jag hatar den. Det är samma sak vartenda år.. Alla ska ut i skogen... Ut ut ut i skogen, till fjällen, till stugor, till släktingar och allt vad fan som helst.


Så jag tänkte att Jag, Cissi och Tilde skulle fara till Pajala å dricka.. Det är alltid roligt men då hade dem tyvärr inga pengar. Men så är det oxå alltid, När man själv kan så kan ingen annan.. Å när andra kan har man redan bestämt nåt annat själv.

Jag och Amanda håller iaf på att planera lite om Rättvik, Vi har planer på att åka dit om hon är ledig från jobbet.. Är väl det enda som har varit bra idag ?

Tråkjävlalördag

Och mitt hår orange förutom utväxten som är knallblond, Har bara blonderat en gång nu så det är ju inte så konstigt. Tappade inget hår alls och det känns mjukt och fint ännu.. Lär det ju inte göra imorn efter andra omången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0