Luleå - Umeå

Igår körde jag min första sträcka längre än några enstaka mil, Själv. Det gick bra och faktiskt blev man inte så uttråkad. Det var väldigt lite trafik, Jag såg en död ren i ett dike och fick ett stort jävla stenskott i rutan så jag blev rädd.

Det tog 3h och 15 min. Skrev till Emil när jag var utanför jobbet att han skulle komma ut med nyckeln.. Ingen Emil kom. Jag ringde en signal.. Ingen Emil kom. Tillslut kom han ut, Gick rakt förbi mig utan att se nånting och började fixa med nåt annat.. Haha så jag fick ropa på han. Han hade varken hört eller sett att jag hade kommit så när jag redan suttit där en halvtimme var det ju lika bra att vänta tills han hade slutat.

Då for vi och handlade, Lagade mat och sen var det typ kväll ? Emil fixade lite i buicken och jag kikade lite Dator & Tv.


Jag har inte varit här på en vecka så jag tycker det behövs städas.. Jag ser ju att han har dammsugit, plockat undan lite och diskat men ni vet karlar.. Dom gör ju ingenting ordentligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0