LESS

Alltså jag är så jääävla less på mitt tråååkiga jävla utseende, Jag vill ha förändring men hur fan gör man ?

Jag vill ha Vitblondt, Svart eller Knallrött hår till att börja med men då måste man ju för det första bestämma sig och sen få fingrarna ur röven att göra det oxå.

Piercingen i ögonbrynet har jag ju tagit bort, Funderar på att byta Örhängen.. Att ta bort töjningarna alltså men det är jag rätt skeptisk till ändå, Jag tycker ju dem jag har är jävligt snygga ändå.

Min nästa tatuering har jag bestämt vilken det ska bli för ett bra tag sen så de är väl egentligen bara att boka tid.

Klippa mig måste jag då göra så fort jag kommer hem iaf... Hur vet jag inte. Vill ju som ha långt hår med inte alltför mycket olika längder i men ändå så att de är lite liv i det.

Hojja.. Nog har man stora problem egentlien, I-landsproblem så att säga.


Kommentarer
menemmeli

varför färgar du inte bara håret vitblont.. o blir de inte helnöjt så gör du rött för de fäster ju värsta bra på blont.. o skulle du inte gilla de så färgar du ju bara svart :)

2009-04-03 @ 20:15:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0