Jissssses

Idag var jag i skolan och fick med mig dessa trevliga läxor.

Till på Måndag skall jag:
Ha tränat in mitt tal till Svenska Nationella utantill
Läst och gjort instuderingsfrågor om1:a Världskriget så att jag klarar provet.


Innan betygen sätts den 29 Maj skall jag ha:
Prov på 2:a Världskriget
Skriftligt arbete om Medeltiden (Har gjort det redan men läraren har slarvat bort)
Eget arbete/Fördjupning i Historia
Hemprov i Religion
Eget arbete/fördjupning om sekter

Detta är alltså de uppgifter vi fått idag... Det lär ju bara öka så nu är det jävla i mig bäst att sätta igång om arbeta av lite i högen så man hinner med allt nytt som kommer sen. Fyfan. Vart ska man börja ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0