Hej Lista !

Den här stjälade jag av Elin.


Lovar du att vara ärlig? Ja, Det är jag ju alltid !
Du heter:  Sånt ljuger väl ändå ingen om ? Elina

Smeknamn: Typ inget ! Lite tråkigt.. Är väl egentligen bara Tilde som kallar mig Lillen.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Tycker bara man blir mer lessen när man gör så men Rufus Wainwright - The maker makes är dödssorglig

Beroende av: Läppsyl och Hudkräm. Hata torrt !

Vad behöver du mest just nu: Blondering som fungerar och en riktigt bra inpackning.

Vad tror folk om dig?:  Typ att jag jämt är sur och dryg, elak osv.

Stämmer det? Förmodligen så gör det väl de..

Vad får du oftast komplimanger för? Typ att jag vet mycket

Vad säger du för att imponera på någon? Haha.. Jadu. Det är inget jag brukar försöka mig på.

Hur imponerar man på dig? Typ, Ja jag vet inte. Om man har nåt som jag vill ha brukar jag bli imponerad och lite avis :D

Brukar du skratta för dig själv? Ja ibland.. Mest vid datorn när nån skriver nåt kul.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Att loppisen i arcus är den 9e maj

Var bor du? På porsön
Trivs du där: Ja för all del

Äger du några converse: Nä, kommer aldrig köpa några heller.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit är ju bäst eftersom man blir full fort, håller sig full länge och blir mindre bakis.

Vad har du för mobil: En SE w660i

Nästa mål i ditt liv: Få ett jobb och kunna flytta hemifrån.

Hur svarar du i mobilen: Hallå, Hej  eller Ja

Vem ringde du senast? Emil tror jag..

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Adam sa att han var här med bilen nu.

Antal timmar sömn inatt: 8-9 kanske

Sov du ensam: Jaoo

Brukar du komma i tid: Alltid... Är alltid för tidig oxå
När mår du bra: Typ alltid när jag är med Emil. Och det är ingen klyscha.. Jag mår alltid bättre då.

När blev du fotad senast: Det kan jag verkligen inte minnas.

Hur känner du dig nu: Har ont i nacken.. är ledsen över att mitt hår adrig blir bra.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart always

Vad tycker du om fötter: Jag tycker att dom skall hållas rena och filade och insmorda åså.

Vad saknar du: Emil & Troja. Alltid samma
Favorit dryck på morgonen: Te !

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag blir trött.. Det är oftast vid 23

Är du blyg? Nä alltså, det kanske kan verka så för att ja inte säger så mycket.. Men det är helt enkelt för att jag inte ids bry mig om att vara social.

Sysslar du med någon idrott: Hojj nä

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ahvisst serru

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle väl förmodligen inte fatta nåt med den där tröga hjärnan dom har.
Är du nöjd med ditt liv: Ja asså jag skulle ju vilja bo med Emil, åtminstone i samma stad. Typ NU

Vad är det värsta du vet? Typ idioter som ljuger när dom till och med gör det dåligt. Ännu värre dom som fortsätter ljuga när man kommit på dem.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Så lite jag bara kan.

Vad längtar du till? Men fan va ni tjatar.. jag längtar efter att ha ett jobb, flytta hemifrån och bo med Emil !!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Alltså man undrar ju.
Vad är det finaste du fått? Jisses.. Genom alla dessa år. Jag kan inte välja nåt. Men silverhjärtat med våra initialer jag fick av Emil tyckte jag var dödsgulligt.

Om fem månader:  Ja om fem månader ja.

Om ett år?: Fyller jag snart 20

Du samlar på: Pengar :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Då brukar jag mest sura som fan för mig själv.
Har du strumpor på dig nu: Javisst.. Kanske skulle byta till gosetoffler ist

Är det okej att gråta: Ja ibland måste man ju
När grät du senast: En vecka sen typ till Million Dollar Baby, fyfan va sorglig film.

Bär du glasögon eller linser: Nej, Ja har ju bästa synen.

Har du piercing: Bara i öronen.

Vill du gifta dig: Har inga planer på det.

Vill du ha barn: Ja, 2 kanske är lagom.
Är du bra på att laga mat: Ja faktiskt

Är du flygrädd: Jag har bara flugit en gång och jag var inte rädd då iaf.

Hur vig är du: Ja men som ett järnspett ungefär.

Vilken är din favoritglass: Mmm, Twister tror ja :) Eller Calippo annanas/citrus

Tror du på ett liv efter döden: Nä då tror ja de är Game Over

Bor dina föräldrar tillsammans: Neeij
Vilken ögonfärg har du: Samma färg som alltid annars, Gråblågröngula.

Hur ofta tränar/motionerar du: Heh...

Vad är det viktigaste i livet?: Att få vara lycklig.. Sen vad som gör en lycklig är väl upp till var och en.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0