Håhåjaja..

Om nån visste hur trött jag är alltså.. Direkt jag kom hem började jag med mina läxor och blev klar med mitt arbete om Laestadianismen. Sen började jag på ett arbete om Vikingatiden men det går segt med det.

Tog en paus och for till Dollarstore för att köpa Energydrink, Tror ni dom hade det ? Eh nä.. Måste vara typ första gången nånsin.. Jag hade åkt dit i onödan iaf så jag fick fara tillbaka till Porsön och köpa där. På vägen kom jag underfund med att jag faan måste ställa på min egen bil, Mammas är ju bara to pinsam att köra.. Det värsta är ju att folk säkert tror att det är min egna fula lilla bil... Åsså tänker dom att "Ja den där lilla pluttebilen passar ju till den där lilla pluttetjejen."


Det har blivit punka på Emils bil oxå.. Värt. Så måste byta däcket då.. Annars kanske det inte går så bra att köra till Umeå.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0