Godnatt

Jag visste att vi inte hade nån Proviva hemma men satt och tänkte på hur jävla gott det skulle vara, Hur sugen jag var på det osv.. Så gick jag till kylen och där stog den som en skänk från ovan.. Mamma hade köpt hem just när jag var som mest sugen... Grejt :)


Drack det nyss och åt en sharon och vindruvor till kvällis. Ska gå och sova nu för jag mår inte riktigt bra. Tror nästan att jag haft en släng av feber ikväll.. Frös som fan å vart jättetrött, Sen har jag svettats som en jävla gnu och haft ont i huvet, lite i halsen och mått illa så de verkar lite så.


Nåväl... Har pratat en hel massa med Amanda och även med Babyälskling som jag älskar mest i hela världen.
Puss på han


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0