Bra start på dagen




Såhär bra började min dag:

Nivet hur mycket man hatar när nån tar ens tvättid ? Det hade nån kärring givetviiis gjort imorse när jag gick ner och skulle börja tvätta. Så kom hon där och ursäktade sig med att "Jag trodde jag skulle hinna innan ni började tvätta" Om min tvättid är mellan 07-14... Hur fan kan man då tro att man ska hinna före om man sätter i en massa kläder klockan 8 ? Hon fick såklart ta ut sina jävla kläder och gå därifrån.

När jag tog ut min egen tvätt ur maskinen såg jag vad jag hade gjort, Jag hade tvättat Emils börs !! Såå jävla klantigt..  Jag tömde hans fickor på en massa annat men den råkade visst bli klar.

Nu är jag jättetrött och har ont i magen för att jag åt en massa mjölkprodukter igår..

Jag kunde inte följa med Emil till garaget osv för att jag har skitpraktik idag.... Och jag måste packa alla mina grejer eftersom jag åker imorn. Jag är dödshungrig och måste laga nån lunch.

Kul dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0