Yeey

Nu har jag varit å övnigskört å de gick helt bra, Har varit till Willys, Smedjan, Hertsön och sen hem igen så det blev endel körning. Ganska mycket i stadstrafik, Korsningar, Rondeller och mycket parkerande, I parkeringshus dessutom.. Å allt gick bra. Skönt när man har såna där bra gånger :)


Köpte vitaminer på apoteket "Vita Max Kvinna" och flourtabletter.. På Willys blev det en powerking ofc :)
Imorse gjorde jag föresten klart en av mina läxor i näringslära och sen sov jag en timme till, Man bllir så fort trött när man stigiger upp tidigt :)


Å när vi ändå håller på kan vi ju lika gärna ta en Dagens:

♥ Dagens frisyr: Hmm.. Otvättat ? Haha
♥ Dagens klädsel: Hade jeans en svart tröja och skinnjacka när jag var ut, Nu har jag på mina myskläder igen :D
♥  Dagens smycken: Inga alls, Bara i ögonbrynet och öronen.
♥  Dagens vill ha: Skulle vilja ha en starkare svart hårfärg, De är typ svartbrunt nu så.
♥ Dagens mest förvånande: Jaa.. Jag har som inte hunnit bli förvånad över nånting idag.
Dagens längtan: Längtar självklart efter Emil !
♥ Dagens tidsfördriv: Hittils det som står ovan och sen kanske det blir att bada badkar, baka eller nåt annat.
♥ Dagens tankar: Jaa inte har jag hunnit sitta å fundera så mycket idag å det är bara skönt !
♥  Dagens beroende: Nå inget
♥  Dagens minus: Ont i nacken
♥  Dagens plus: Att det är jävligt fint höstväder
♥  Dagens godis: God tacogegga med chips som är kvar från igår. + Min powerking
♥  Dagens känsla: Glad.. på bra humör.
♥  Dagens hemsida: Publishme.se och bloggkoll.se

♥  Dagens nails: Haha skabbiga med gammal svart avskavt.

♥ Dagens tv: INGET
♥  Dagens föda: Ska äta soppa nu med kyckling, broccoli och ädelost.
♥ Dagens irritationsobjekt: Inget än, Skönt !
♥  Dagens borde: Läxor, Inte sitta vid datorn.
♥ Dagens önskan: Att dom hör av sig från boden snart.
♥  Dagens personer: Älskling, Han är den enda :)

♥  Dagens betyg av 5 möjliga: 3 Hittils.


Nu äta !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0