Visdomsord

Jag läste den här unga tjejens blogg som nyss dog i cancer, Fattar ni.. 20 år och man dör av en sjukdom. Jag vet inte vad jag  tycker är värst.. När unga människor dör i sjukdom eller genom olyckor, Det är lika jävla hemskt båda två.

Och visst är det så, Man tar livet för givet.. Varenda jävla dag ! Sitter å gnäller om att man inte har råd med ett par snygga jeans, att man har utväxt i håret eller en finne på hakan. Man är sur om man inte har nåt att göra en helg och fan va hemskt om man inte har 5 pålägg att välja på när man ska äta frukost.

En hel dag kan bli förstörd för att det är dåligt väder ute, Man sitter å surar i skolan för att man inte ids vara där. Vi är så jävla korkade allihop... Vi har allt, allt allt allt man kan önska sig. Vi är unga & friska.. Vi har vänner och familjer, Vi älskar och är älskade. Vi kan göra precis vad vi vill... Vi har alla möjligheter i världen. Men vi är inte nöjda ändå..


Så man kan ju fråga sig, Vad fan krävs för att en människa nånsin ska bli nöjd ? Tycker ordspråket jag har i ett inlägg här nedan var jävligt bra:
Friden kommer innifrån, Sök den inte utanför.




Kommentarer
b

ja prova de, lovar det är bra.=)

2008-09-18 @ 22:24:52
URL: http://sarahv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0