Torsdag

Trodde det var helg tidigt imorse men det stämmer ju inte riktigt, En skoldag kvar och sen :) Inte för att jag har nåt att se fram emot bara för att det är helg ? Kommer inte ha nåt att göra förutom på Söndag då Emil kommer hit en stund när han åker hem till Umeå från Korpis.


Min dator är ungefär segast i världen och vill inte alls samarbeta idag så jag ska gå och fortsätta klippa ut bilder på mat och sånt till mitt Projektarbete. Sen om jag blir sugen på nåt ska jag äta frukost och så finns det väl alltid lite småplock som ska göras, Jag ska duscha och skulle behöva en sväng in till stan faktiskt för att se om jag hittar nån bra burk till badsaltet där då :)

Hittade föresten ett recept idag på linneasskafferi.blogg.se (Pasta med tomat&basilikasås) som verkade gott, Får se om man lagar det till middag idag kanske :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0