Torsdag kväll

ÄNTLIGEN,  Nu är det bara en natt kvar, Några timmar i skolan och ytterligare några timmar på bussen och sen får jag äntligen äntligen vara med Emil ! Tänk att det är två hela veckor sen vi träffats sist :O

Å vi ska ha det så himla himla mysigt nu hela helgen.. ! :)


Min huvudvärk gick som tur var över idag för att jag åt chips, Det är sant ! Det blev lite bättre när jag åt mat åsen kände jag att jag behöver fan nåt salt.. Så åt jag chips och värken försvann ! :)


Nåväl.. Ja har pratat en massa med Emil & Amanda idag med som vanligt.. Sen har ja suttit vid datorn och kikat Höök på tv. Äter polarkaka med smält ost till kvällis nu och ja ska väl försöka komma i säng på ett tag så jag kan stiga upp å packa klart allt imorn. Måste skriva en kom ihåglapp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0