Tips & Tricks

Nu har jag ett tips till alla där ute som oxå jämt har ont i nacken och ingenting hjälper:

*Smörj in och massera där du har ont och blås sen med hårtork på stället så det blir riktigt varmt. Massera igen eller sätt bara på dig en halsduk. Då mjukas musklerna upp och blir mycket mindre stela. Och det hjälper verkligen. Jag satte även liniment på efteråt och nu har värken varit som bortblåst i massor av timmar ! Sköööönt !


Om jag ska berätta lite om vad jag gjort under dagen så blir inte berättelsen så lång. Har suttit väldigt lite vid datorn, Sovit, Dammsugit, Tömt disk, Läst nån tidning och såna småsaker. Sen har jag pratat med Emil i säkert 2 timmar idag med om allt möjligt och omöjligt :)

Så himla kul att vi ska till Ikea imorn alltså ! Jag ska nog inte köpa nåt där förutom ett durkslag till Emil och kanske nån annan överaskning till honom från Candyworld eller Alko. Ska även köpa en överaskning till Mamma för att hon är så snäll. Till mig själv ska jag köpa godis och öl :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0