Söndag

Och snart är äntligen helgen slut måste jag nästan säga..Den har varit grymt lång, seg och tråkig så nog ska de bli skönt att få göra nåt på dagarna.. Eh på Måndag iaf för Tisdag Onsdag har vi ju inga lektioner.. Men uppgifter att göra hemma iofs. På Torsdag ska jag med tjejerna till Ikea åsen Finland, Tror inte jag ska köpa nåt på alko men däremot gooölen dom säljer på mataffärerna :)

Kanske man skulle ta och bjuda tjejerna på fika på typ Tisdag, Är ni intresserade av att komma å smaska lite ? :)



Haha fan, Läste nyss igenom det jag skrivit.. Och jag håller på att öva mig att leva i nuet, Det verkar inte gå så jävla bra för mig och mitt lag va :p ? Haha Me Suck.


NU ska jag försöka hitta på nåt att göra och det kommer inte bli det lättaste !



Kommentarer
Cissi

javisst! :)

2008-09-21 @ 17:32:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0